فرصت‌های شغلی

جای شما در کنار تیم حرفه‌ای سامانه واسط مودیان خالی است. با ما همراه شوید و از فرصت‌های رشد و همکاری بهره‌مند شوید.

جای شما در کنار ما سامانه واسط مودیان خالیست

به خوبی می‌دانیم که مهم‌ترین عامل در موفقیت هر سازمان، پرسنل آن سازمان هستند. از این رو، در سامانه واسط مودیان تلاش می‌کنیم علاوه بر ایجاد محیط کاری شایسته، به رشد و ارتقاء فردی اعضا نیز کمک کنیم. سرمایه انسانی، اصلی‌ترین دارایی ماست و توسعه مهارت‌ها و توانمندی‌های پرسنل، کلید دستیابی به اهداف سازمان و ارائه خدمات با کیفیت به مودیان است.

سامانه واسط مودیان با فراهم کردن فرصت‌های آموزشی، برنامه‌های توسعه فردی، و محیط کاری امن و حرفه‌ای، کارکنان را تشویق می‌کند تا توانایی‌های خود را بهبود دهند و در مسیر پیشرفت حرفه‌ای گام بردارند. محیط کاری شفاف و انگیزشی موجب افزایش رضایت شغلی، انگیزه و تعلق سازمانی پرسنل می‌شود. همچنین مشارکت پرسنل در تصمیم‌گیری‌ها و بهبود فرآیندهای داخلی باعث می‌شود که تجربه و دانش آنان به فرهنگ سازمانی مثبت منتقل گردد.

این سامانه با بهره‌گیری از روش‌های نوین مدیریتی و آموزش‌های تخصصی، امکان توسعه مهارت‌ها، مشاوره شغلی، فرصت‌های ارتقاء و تعادل میان زندگی شخصی و کاری پرسنل را فراهم می‌کند. این اقدامات باعث می‌شوند که کارکنان با انرژی و تعهد بیشتر در مسیر تحقق اهداف سازمان فعالیت کنند و خدمات با کیفیت به مودیان ارائه شود.

در نهایت، سامانه واسط مودیان معتقد است که سرمایه‌گذاری در پرسنل و توجه به رشد فردی آنان، نقش مستقیم در موفقیت و پایداری سازمان دارد. این رویکرد موجب می‌شود که سازمانی پویا، حرفه‌ای و انسانی محور شکل گیرد و مودیان بتوانند از خدمات مالیاتی و پشتیبانی بهینه بهره‌مند شوند.

فرصت های شغلی

فرصت های شغلی موجود

کارشناس فروش

کرمان / تمام وقت یا پاره وقت

انتظارات شغلی

• ارتباط و تعامل با مشتریان جهت معرفی مجموعه، محصولات و خدمات
• اجرا و پیگیری تمام مراحل خرید مشتری
• پشتیبانی و رفع موانع در مسیر خرید مشتری به صورت حضوری و همچنین ارائه فیدبک از مشتریان به مجموعه در جهت ارتقا سطح کیفیت
• مذاکره و جذب مشتریان جدید
• حداقل یک سال تجربه ارائه خدمات تلفنی
• حداقل یک سال تجربه فروش یا بازاریابی

انتظارات شغلی

• ساعت کار منعطف
• پرداخت حقوق توافقی براساس گریدینگ شغلی وشخصی
• پرداخت پاداش بر اساس عملکرد
• بیمه تامین اجتماعی از آغاز همکاری
• وجود مسیر شغلی شفاف و امکان رشد و ارتقای شغلی
• حمایت مادی و معنوی از طرح ها و ایده های خلاقانه همکاران
• کمک هزینه اموزشی جهت افزایش سطح دانش و مهارت
• فرصت همکاری با یک تیم پویا و متخصص و فراهم شدن بستر ارتباطی با بهترین متخصصان در سطح کشور

شایستگی های لازم

• درک مفاهیم فروش
• آشنایی با اصول متقاعد سازی
• آشنایی با فروش تلفنی
• توانایی حل مسئه و ارائه راهکار
• آشنایی با اصول بازاریابی و فروش
• آشنایی با اصول مذاکره و فروش تلفنی
• توانایی کار با نرم افزارهای آفیس و CRM
• درک مناسب از شیوه ارائه خدمات در صنعت نرم افزار
• توانایی کار با نرم افزار حسابداری و صدور صورت حساب

کارشناس فروش

کرمان / تمام وقت یا پاره وقت

انتظارات شغلی

• ارتباط و تعامل با مشتریان جهت معرفی مجموعه، محصولات و خدمات
• اجرا و پیگیری تمام مراحل خرید مشتری
• پشتیبانی و رفع موانع در مسیر خرید مشتری به صورت حضوری و همچنین ارائه فیدبک از مشتریان به مجموعه در جهت ارتقا سطح کیفیت
• مذاکره و جذب مشتریان جدید
• حداقل یک سال تجربه ارائه خدمات تلفنی
• حداقل یک سال تجربه فروش یا بازاریابی

انتظارات شغلی

• ساعت کار منعطف
• پرداخت حقوق توافقی براساس گریدینگ شغلی وشخصی
• پرداخت پاداش بر اساس عملکرد
• بیمه تامین اجتماعی از آغاز همکاری
• وجود مسیر شغلی شفاف و امکان رشد و ارتقای شغلی
• حمایت مادی و معنوی از طرح ها و ایده های خلاقانه همکاران
• کمک هزینه اموزشی جهت افزایش سطح دانش و مهارت
• فرصت همکاری با یک تیم پویا و متخصص و فراهم شدن بستر ارتباطی با بهترین متخصصان در سطح کشور

شایستگی های لازم

• درک مفاهیم فروش
• آشنایی با اصول متقاعد سازی
• آشنایی با فروش تلفنی
• توانایی حل مسئه و ارائه راهکار
• آشنایی با اصول بازاریابی و فروش
• آشنایی با اصول مذاکره و فروش تلفنی
• توانایی کار با نرم افزارهای آفیس و CRM
• درک مناسب از شیوه ارائه خدمات در صنعت نرم افزار
• توانایی کار با نرم افزار حسابداری و صدور صورت حساب